جستجو کردن

خرید انواع گرانول پی وی سی سخت + قیمت

برای تولید برخی محصولات پلاستیکی گرانول پی وی سی سخت مورد استفاده قرار می گیرد زیرا موجب بالا رفتن دوام نمونه های نهایی می شود.

گرانول پی وی سی سخت

گرانول پی وی سی سخت

محصولی که در این جا قصد معرفی آن را داریم گرانول از نوع پی وی سی سخت می باشد که در دنیای امروز مورد توجه واقع شده و در زمینه های مختلفی همچون تولید قرنیز های پلاستیکی مقاوم مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده در بیشتر مواقع هنگام تولید محصولاتی از جنس پلاستیک به کار گرفته می شود و حتی باعث می گردد محصولات در برابر فشار یا ضربه از مقاومت بالایی برخودار شوند که این خود یکی از امتیازات ویژه نمونه مورد نظر است.

محصول مورد نظر در شرایطی کاملا کنترل شده توسط کادری مجرب و خبره با رعایت تمامی موارد تولید شده و پس از بسته بندی اصولی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود.

مشخصات گرانول پی وی سی سخت

مشخصات گرانول پی وی سی سخت

تعدادی از مهم ترین مشخصات گرانول پی وی سی از نوع سخت را خدمت شما معرفی خواهیم نمود تا با بالا بردن سطح آگاهی خود بتوانید نسبت به تهیه و استفاده از این ماده با ارزش مطابق با نیاز خود اقدام نمایید.

این محصول در رنگ های بسیار متنوع به تولید رسیده و در دسترس عموم قرار می گیرد تا تولید محصولات رنگی با طیف های گسترده و متفاوتی انجام بپذیرد پس مورد گفته شده یک ویژگی فوق العاده به حساب می آید.

مشخصه بعدی ماده گرانول این است که تمامی مواد اولیه تشکیل دهنده آن شیمیایی بوده و با همین علت هم میزان سخت بودن آن را می توان به طور انتخابی و با توجه به نیاز تعیین کرد.

خرید گرانول پی وی سی سخت

خرید گرانول پی وی سی سخت

با رعایت چندین مورد می توانید خرید گرانول پی وی سی سخت را به نحو احسن و بدون کوچک ترین اشتباهی انجام دهید پس در ادامه همراه ما باشید و تمامی نکات را به دقت مطالعه کنید.

اولین مورد مهم اطمینان از با کیفیت بودن محصول می باشد که در این رابطه می بایست از راهنمایی افرادی با تجربه بهره ببرید تا در نهایت با دقت بالا محصولی درجه یک را مطابق خواسته خود خریداری کنید.

مورد دوم این است که محصول مورد نظر به طور رنگی موجود است پس ابتدا نیاز خود را مشخص کرده و سپس با خیالی آسوده ماده گرانول را در رنگ و میزان سختی مدنظر خود تهیه نمایید.

قیمت گرانول پی وی سی سخت + خرید و فروش

قیمت گرانول پی وی سی سخت + خرید و فروش

نوسان نرخ ارز جهانی و تورم از عواملی هستند که در ایجاد و تغییر شرایط اقتصاد کشور نقش مهمی را ایفا می کنند که این امر در نهایت موجب می شود قیمت گرانول پی وی سی سخت نیز در طول سال با تغییراتی مواجه گردد.

اخیرا پس از بررسی های صورت گرفته توسط مسئولین مربوطه در زمینه قیمت گذاری محصولات نرخ گرانول مورد نظر از 25 هزار تومان شروع شده و تا 34 هزار تومان ادامه دارد که این بازه با توجه به مقدار، میزان کیفیت و سختی متغیر خواهد بود.

حال نوبت به خرید محصول مورد نظر می رسد که امری بسیار مهم است به همین منظور ما روشی بسیار مطمئن را پیشنهاد می کنیم.

این روش گفته شده اقدام از طریق این سایت معتبر و ثبت سفارش با بهره مندی از مشورت کارشناسان مجموعه است.

21 پاسخ

  1. سلام
    تنوع انواع گرانول پی وی سی در کنار قیمت های مناسب باعث میشه خریداران زیادی از شما خرید داشته باشن

  2. گرانول پی‌وی‌سی سخت برای تولیدی برخی محصولات پلاستیکی انول پی‌وی‌سی سقف استفاده می‌شود زیرا باعث دوام می‌شود و محصولات در برابر فشار یا ضربه از مقاومت بالایی برخوردار می‌شوند و تولید این محصول از تولید مواد اولیه شیمیایی است که بسیار سخت و محکم است

    1. با سلام و عرض ادب
      گرانول ماده اولیه تولید بسیاری از محصولات پلاستیکی است و تنوع در رنگ و کیفیت قابل توجهی دارد و از زمینه رشد و توسعه زیادی برخوردار می باشد.

  3. گرانول های پلاستیکی سخت مقاومت بالایی دارند و برای تولید قرنیز های پلاستیکی استفاده می شود

    ⚙🏕 تجهیزات گلخانه آرکا تجارت

    arka-tejarat.com

  4. با سلام و درود
    گرانول پی وی سی (PVC) یکی از مواد اصلی در صنعت پلاستیک است. این گرانول از پلیمریزاسیون پلیمر پلی‌اتیلن تشکیل می‌شود. به طور صد در صد قابل بازیافت است. در مرحله تولید، پودر پلیمر پی وی سی در دستگاهی به‌نام اکسترود قرار داده می‌شود و سپس به دانه‌های ریزی شبیه به گلوله تبدیل می‌شود. گرانول تولیدشده نیز خود نوعی پلیمر است که تفاوت‌های اندکی از لحاظ خواص فیزیکی با پلیمر اولیه دارد. از گرانول پی وی سی سخت در تولید انواع محصولات استفاده می‌شوداز جمله
    اتصالات پروفیل پنجرهپروفیل‌های داخل ساختمان ها
    🌛مهر سرامیک 🌜

  5. به نام خدا
    این ماده در بیشتر مواقع هنگام تولید محصولاتی از جنس پلاستیک به کار گرفته می شود و حتی باعث می گردد محصولات در برابر فشار یا ضربه از مقاومت بالایی برخودار شوند که این خود یکی از امتیازات ویژه نمونه مورد نظر است.

    1. به نام خدا
      گرانول پی وی سخت در تولید محصولات پلاستیکی به کار می رود و باعث دوام آنها می شود

  6. این نوع پوشش زمینه معمولاً برای کاربردهای صنعتی یا تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی‌های آن شامل مقاومت بالا در برابر سایش، مقاومت در برابر آب، ایمنی در برابر لغزش، دوام و نگهداری آسان می‌باشد

    تاجر نایلون

  7. این نوع پوشش زمینه از PVC سخت تولید می‌شود که ویژگی‌های الکتریکی مناسبی نیز دارد، اغلب در محیط‌های صنعتی یا تجاری با تردد بالا استفاده می‌شود.

    نانو فصلی نو

    1. سلام
      برای تولید برخی محصولات پلاستیکی گرانول پی وی سی سخت مورد استفاده قرار می گیرد زیرا موجب بالا رفتن دوام نمونه های نهایی می شود.
      موفق باشید

    1. با عرض سلام خدمت تمامی فعالان اقتصادی 🌹
      خیلی عالی بود امیدوارم که موفق باشید

  8. سلام
    گرانول انواع زیادی داردودرصنایع مختلف کاربرد دارد
    انشالله که موفق وپرروزی باشید

  9. این محصول در رنگ های بسیار متنوع به تولید رسیده و در دسترس عموم قرار می گیرد تا تولید محصولات رنگی با طیف های گسترده و متفاوتی انجام بپذیرد پس مورد گفته شده یک ویژگی فوق العاده به حساب می آید.

  10. گرانول پی وی با اینکه اسمش سخت است وقابل انعطاف پذیری وبع هرشکل درمیاد وشکل های دل خوا درمیاد

    زعفران وافشانه زعفران برکت

    1. گرانول‌های پی وی سی سخت معمولاً به عنوان مواد پایه برای تولید محصولات مختلف استفاده می‌شوند. این گرانول‌ها از پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده و ویژگی‌های مکانیکی و شیمیایی مناسبی دارند.

      به عنوان مثال، برای تولید لوله‌ها، شیبدارها، پنجره‌ها، کفپوش‌ها و سایر محصولات پلاستیکی، گرانول‌های PVC سخت به کار می‌روند. این نوع PVC به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و حرارت، مقاومت شیمیایی مناسب، و خواص الکتریکی خوب، برای بسیاری از صنایع مانند صنایع ساختمانی، خودروسازی، الکترونیک و غیره استفاده می‌شود.

      گرانول‌های پی وی سی سخت معمولاً در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است و می‌تواند بر اساس نیاز و مشخصات فنی محصول نهایی انتخاب شود.

  11. این ماده در بیشتر مواقع هنگام تولید محصولاتی از جنس پلاستیک به کار گرفته می شود و حتی باعث می گردد محصولات در برابر فشار یا ضربه از مقاومت بالایی برخودار شوند که این خود یکی از امتیازات ویژه نمونه مورد نظر است.

  12. سلام و نور…
    از مشخصه های مهم گرانول این است که تمامی مواد اولیه تشکیل دهنده آن شیمیایی بوده و با همین علت هم میزان سخت بودن آن را می توان به طور انتخابی و با توجه به نیاز تعیین کرد.

  13. با سلام
    استفاده از گرانول پی وی سی در صنعت از پلاستیک به عنوان ماده اولیه کاربرد دارد

  14. سلام
    برای ساخت بعضی ازمحصولات پلاستیکی از گرانول پی وی سی سخت ،استفاده می شود.چراکه باعث دوام وپایداری محصول نهایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *