جستجو کردن

قیمت گرانول پی وی سی ۸۰ + پخش تولیدی عمده کارخانه

گرانول پی وی سی ۸۰ انتخابی هوشمندانه در ساخت وسایل بهداشتی متنوع می باشد، زیرا مزایای بی شماری را به خود اختصاص داده است.

گرانول پی وی سی ۸۰

گرانول پی وی سی ۸۰

امروزه گرانول‌ های پی‌ وی‌ سی با گرید ۸۰، به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف شناخته می‌ شوند، چرا که پیشرفت علم و تکنولوژی مزایای زیاد آن ها را ثابت نموده است.

آن ها دارای اندازه‌ ای بسیار ریز هستند، بنابراین به عنوان کوچک‌ ترین و پر مصرف ترین نوع گرانول‌ ها شناخته می‌ شوند.

به طور کلی گرانول‌ ها از بازیافت نمودن مواد دیگر تولید شده‌ اند که نقش زیادی در پیشرفت شرایط اقتصادی صنایع دارند.

در تولید آن ها تمامی نکات لازم به کار گرفته شده است، بنابراین در ساخت انواع لوازم پلاستیکی، وسایل بهداشتی و پزشکی کاربرد دارد.

مشخصات گرانول پی وی سی ۸۰

مشخصات گرانول پی وی سی ۸۰

از مشخصات مهم گرانول‌ های پی وی سی با گرید ۸۰ کیفیت بالای آن ها می‌ باشد و در برابر مواد شیمیایی، ضربه و غیره مقاومت بالایی از خود نشان می‌ دهند.

به صورت دانه‌ های جامد هستند که وزن بسیار کمی را به خود اختصاص داده اند، بنابراین انتقال نمودن آن ها به راحتی انجام می‌ گیرد و به صورت بسته‌بندی و در وزن‌ های مختلف ارائه می‌ گردند.

نرم و انعطاف پذیری از دیگر مشخصه این نوع از گرانول‌ ها بوده که در انواع و اقسام رنگ‌ ها موجود می باشند.

بنابراین از شکل پذیری بالایی برخوردار هستند و فرآوری‌ آن ها را می‌ توان در اشکال مختلف تولید نمود.

خرید گرانول پی وی سی ۸۰

خرید گرانول پی وی سی ۸۰

هنگام خرید گرانول پی‌ وی‌ سی ۸۰ دقت داشته باشید که گرانول‌ ها تمامی مشخصات بالا را در خود داشته و توسط برندهای معتبر تولید شده باشند.

گرانول‌ هایی را خریداری نمایید که به رنگ روشن باشند، چرا که دارای کیفیت بالایی بوده و با مواد اولیه اصلی و نو تولید شده اند.

هم چنین، حجم مورد نیاز خود را از این کالاها مشخص نمایید و آن را در خرید خود ثبت نمایید تا در هزینه ها و زمان صرفه جویی شود.

بهتر است گرانول‌ های بسته‌ بندی و پلمپ شده را برای خرید انتخاب نمایید تا جابجایی آن ها راحت‌ تر صورت بگیرد.

قیمت گرانول پی وی سی ۸۰ + خرید و فروش

قیمت گرانول پی وی سی ۸۰ + خرید و فروش

بی شک قیمت گرانول پی‌ وی‌ سی ۸۰ به عوامل متعددی وابسته می‌ باشد که از مهم ترین آن ها هزینه‌ هایی است که صرف تولید محصول گردیده است.

نوسانات موجود در بازار مانند تورم و نرخ ارز در تعیین قیمت نهایی گرانول‌ ها تاثیر گذار بوده و سبب متغیر شدن قیمت آن ها می‌ گردد.

در نهایت حجم خرید محصول تعیین کننده قیمت نهایی بوده و معمولاً در خریدهای عمده قیمت آن ها ارزان‌ تر می باشد.

بازه قیمتی که برای کیلو از گرانول‌ ها برآورد شده از بازه ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان است.

جهت خریدی مطمئن از طریق شماره‌ های موجود در وب سایت با پشتیبانی سایت تماس برقرار نمایید.

4 پاسخ

  1. سلام ودرود مشخصات مهم گرانول‌ های پی وی سی با گرید ۸۰ کیفیت بالای آن ها می‌ باشد و در برابر مواد شیمیایی، ضربه و غیره مقاومت بالایی از خود نشان می‌ دهند.

  2. گرانول پی‌وی‌سی گرید ۸۰ این نوع گرانول بسیار ریز هستند به عنوان کوچک‌ترین و پرمصرف‌ترین نوع گنانول شناخته شده‌اند در وسایل بهداشتی و پزشکی کاربرد دارند در برابر مواد شیمیایی ضربه و غیر مقاومت بالایی دارند رنگ آنها روشن هست با مواد اولیه و نوع تهیه شده‌اند در زمان و هزینه صرفه جویی می‌شود وقتی از گرانول پی‌وی‌سی گرید ۸۰ استفاده می‌شود

  3. گرانول پی‌وی‌سی ممکن است اشاره به یک نوع که از واحدهای تکراری پیوندهای پلوینیل کلراید تشکیل شده است این پلیمر معمولاً در تولید محصولات مختلفی مانند لوله‌ها شیشه‌ها کابل‌ها پوشش‌های گرمایی و سایر موارد استفاده می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *