جستجو کردن

قیمت گرانول پی وی سی در قم از تولید به مصرف

گرانول پی وی سی در قم یک نوع ماده پلیمری است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ادامه به اطلاعات بیشتری میپردازیم.

گرانول پی وی سی در قم

گرانول پی وی سی در قم

این ماده به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در بسیاری از کاربردها از جمله ساخت و ساز، صنایع خودروسازی، بسته‌بندی و صنایع الکترونیک مورد استفاده افراد و گارخانه ها قرار میگیرد.

این محصول از پلی وینیل کلراید تشکیل شده است، این ماده به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی خود، به عنوان یک جایگزین مناسب برای مواد معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش نیز می‌ باشد.

یکی از ویژگی‌های برجسته گرانول پی وی سی، مقاومت آن در برابر ضربه است، بنابراین، در کاربرد هایی که نیاز به مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستگی دارند، مانند درب‌ها، پنجره‌ها و صفحات خودرو از این محصول استفاده میکنند.

مشخصات گرانول پی وی سی در قم

مشخصات گرانول پی وی سی در قم

در بسیاری از کاربردها که نیاز به مقاومت در برابر حرارت و آتش دارند، مانند لوله‌ ها و اتصالات برقی و صنایع بسته‌ بندی، گرانول پی وی سی استفاده میشود زیرا در این موارد بسیار دارای مقاومت بالایی است.

همچنین دارای انعطاف‌ پذیری و پذیرش شکل آسانی است، این ویژگی به عنوان یکی از مزیت‌ های این ماده در ساخت و ساز و تولید قطعات پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد که کار را بسیار اسان تر میکند.

این ماده به دلیل خصوصیات مختلف خود، از جمله مقاومت در برابر آب و آب‌ زیستی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، انعطاف‌ پذیری و عایق‌ بری، در انواع مختلفی از صنایع استفاده میشود و کاربرد بسیاری نیز دارد.

خرید گرانول پی وی سی در قم

خرید گرانول پی وی سی در قم

قبل از خرید، مطمئن شوید که گرانول پی وی سی از کیفیت بالایی برخوردار است، بررسی مشخصات فنی و استانداردهای محصول می‌تواند به شما در این امر کمک کند می توانید برای این کار اطلاعاتی که راجب محصول نوشته اند را بخوانید.

هنگام خید گرانول پی وی سی در قم مقدار مورد نیاز خود را محاسبه کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید که گرانول را به چه مقدار خریداری کنید، همچنین بررسی کنید که آیا تامین کننده مقدار مورد شما هست یا تامین کننده این مقدار نیست.

در حین خرید تاریخ انقضای محصول را بررسی کنید، اطمینان حاصل کنید که محصول به مدت کافی قابل استفاده است زیرا اگر اینگونه نباشد محصول سریع خراب میشود.

قیمت گرانول پی وی سی در قم + خرید و فروش

قیمت گرانول پی وی سی در قم + خرید و فروش

قیمت گرانول پی وی سی در قم با توجه به عواملی تغییر میکند که یکی از این موارد حجم انتخابی شما است، اگر حجم مورد نظر شما زیاد بایشد افزایش می یابد و اگر کم باشد کاهش می یابد.

از این محصول در ساخت و ساز و ساخت خودرو ها و… از این محصول استفاده میشود که علاوه بر کارایی بالا دارای مقاومت بالایی نیز میباشد به همین علت دارای کاربد و محبوبیت زیادی است.

با توجه به اطلاعاتی که به شما داده شد و نوساناتی که در بازار مجود است قیمت تقریبی که برای یک کیلو از ان در نظر گرفت بین30 هزار تومان تا 80 هزار تومان است.

برای اینکه اطلاعات نهایی را به دست بیاورید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *