جستجو کردن

خرید انواع گرانول pvc بازیافتی + قیمت

گرانول pvc بازیافتی محصولی در گروه پلاستیک می باشد که با بازیافت آن می توان انواع محصولات علی الخصوص شلنگ، کاور کابل و غیره را تولید کرد.

گرانول pvc بازیافتی

گرانول pvc بازیافتی

گرانول pvc بازیافتی یک نوع پلیمر ترموپلاستیک می باشد که قابلیت ذوب و تغییر دارد، از گرانول پی وی سی در تولید انواع شلنگ ها و سایر محصولات استفاده می شود.

با تخریب شدن وسایل گرانولی می توان آن ها را بازیافت کرد و از زباله های پلاستیکی می توان یک چرخه تولیدی جدید در این زمینه راه اندازی کرد.

گرانول پی وی سی از نوع بازیافتی برای تولید محصولاتی مثل لوله نرم، کفپوش، پوسته سیم و کابل، شلنگ و غیره استفاده کرد.

حتی بعد از بازیافت نیز می توان آن را مجدداً بازیافت کرد، گرانول pvc بازیافتی هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد زیرا با بازیافت آن, کیفیت آن پایین نمی آید و در اکثر مواقع برای قطعات تزریقی استفاده می شود.

مشخصات گرانول pvc بازیافتی

مشخصات گرانول pvc بازیافتی

گرانول pvc بازیافتی مشخصات بارزی دارد که موجب شده این گرانول به راحتی شناخته شود.

از مشخصات این گرانول بازیافتی می توان به رنگ آن اشاره کرد، رنگ این نوع شفاف نبوده و به رنگ مشکی یا رنگ های مختلف دیگر دیده می شود.

مشخصه دیگر این نوع گرانول استحکام بالای آن می باشد چرا که از استحکام بالایی برخوردار بوده و مقاوم می باشد به همین دلیل بسیار کاربردی بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

وزن این نوع گرانول سبک می باشد، این گرانول ممکن است در هر شکلی وجود داشته باشد به عنوان مثال هم گرانول pvc بازیافتی به صورت پودر وجود دارد و هم در قطعات ضایعاتی دیده می شود.

خرید گرانول pvc بازیافتی

خرید گرانول pvc بازیافتی

قبل از اینکه گرانول pvc بازیافتی را خریداری کنید حتماً به چند نکته توجه داشته باشید.

قبل از خرید این محصول بازیافتی حتماً نوع نیاز خود را بدانید و با توجه به نیاز خود آن را انتخاب کنید چرا که این گرانول در رنگ مشکی یا دیگر رنگ ها وجود دارد و انتخاب آن وابسته به نیاز شما می باشد.

قبل از اینکه گرانول پی وی سی بازیافتی را خریداری کنید مقدار و حجم مورد نیاز خود را مشخص کنید و به مقدار کافی از آن تهیه کنید.

گرانول pvc بازیافتی در بافت و سایزهای مختلف مثل پودر یا قطعه وجود دارد پس در هنگام خرید به اندازه گرانول ها نیز دقت داشته باشید و با توجه به نیاز خود مناسب ترین آن را برای خرید انتخاب کنید.

قیمت گرانول pvc بازیافتی + خرید و فروش

قیمت گرانول pvc بازیافتی + خرید و فروش

مواردی وجود دارد که قیمت گرانول pvc بازیافتی را دچار نوسان کرده است اما شما باید بدانید که این محصول بسیار ارزان تر از مواد شفاف و نو از آن می باشد.

مورد بعدی نیز مقدار گرانول انتخابی شما می باشد، هرچه شما به مقدار بیشتری از آن نیاز داشته باشید باید هزینه بیشتری بابت آن پرداخت نمایید.

قیمت گرانول pvc بازیافتی را با توجه به مقدار و رنگ می توان چیزی حدود ۱۵۰،۰۰۰ هزار تومان الی ۵۰۰،۰۰۰ هزار تومان مشاهده کرد.

اگر شما نیز نیاز به گرانول pvc بازیافتی دارید با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره با کارشناسان آن را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *