جستجو کردن

خرید و قیمت انواع گرانول پی وی سی ورامین

گرانول پی وی سی ورامین، یکی از جدیدترین گرانول های تولید شده می باشد که امروزه از آن برای ساخت انواع کیسه زباله استفاده خواهد شد.

گرانول پی وی سی ورامین

گرانول پی وی سی ورامین

در ایران شهرهای کارخانه های متعددی وجود دارد که اقدام به تولید محصولات پلیمری می کنند که در این میان می توان به شهر ورامین اشاره کرد.

ورامین جزو بزرگترین تولیدکننده های برتر در زمینه ساخت انواع محصولات پلیمری مانند گرانول می باشد.

گرانول پی وی سی ورامین، نمونه ای از خالص ترین گرانول ها بوده که به وسیله آن متخصصان با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته اقدام به تولید انواع نایلون و کیسه زباله ها می کنند.

محصول مورد نظر یک سری مشخصات بسیار خوبی دارد که در ادامه این مقاله به خصوصیات بارز آن اشاره ای کامل خواهیم کرد تا آشنایی بهتری با آن داشته باشید.

مشخصات گرانول پی وی سی ورامین

مشخصات گرانول پی وی سی ورامین

از مشخصات مشخصات گرانول پی وی سی ورامین می توان به کیفیت عالی آن اشاره نمود.

گرانول ها مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و رطوبت دارند و با خیس شدن به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نمی شوند و مقاومت خود را در هر شرایطی حفظ خواهند کرد.

روش ساخت این دسته از مواد پلیمری به صورت خشک و رشته ای است و دارای رنگ های مختلف سفید، طوسی، مشکی می باشد.

اغلب آن ها بعد از تولید به صورت دانه دانه ای بوده و ظاهری کاملا یکنواخت و یکدست دارند.

برای ساخت نایلون و محصولات دیگر گرانول ها به مایع تبدیل شده و سپس برای تهیه محصولات مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید گرانول پی وی سی ورامین

خرید گرانول پی وی سی ورامین

هنگام خرید گرانول پی وی سی ورامین به وجود نام برند بر روی بسته بندی آن نهایت دقت داشته باشید و سعی کنید گرانول اصلی را خریداری کنید.

گزینه مهم دیگر در خرید این گرانول ها در نظر گرفتن جنس و مرغوبیت می باشد و سعی داشته باشید که نمونه هایی با درجه مرغوبیت بالا را تهیه نمایید.

توجه به نوع نیازی که به آن دارید بسیار مهم است که شما باید هدف خود را از خرید گرانول های پی وی سی در نظر گرفته و طبق آن خرید خود را انجام دهید.

با رعایت این 3 معیار می توانید به راحتی گرانول های نام برده شده را برای خود تهیه نمایید.

قیمت گرانول پی وی سی ورامین + خرید و فروش

قیمت گرانول پی وی سی ورامین + خرید و فروش

قیمت گرانول پی وی سی ورامین بسته به عوامل و پارامترهای مختلف دست خوش تغییر می شود.

یکی از این عوامل تاثیر گذار بر قیمت ها مواد اولیه به کار رفته در گرانول ها می باشد.

نرخ ارز و نوسانی که در بازار وجود دارد نیز باعث تاثیر گذار بر قیمت محصولات پلیمری مثل گرانول می شود و سبب شده تا آن ها با قیمت روز اختیار خریداران قرار بگیرد.

معمولاً برای این محصول به ازای هر کیلو رنج قیمتی بین 14.000 هزار تومان الی 48.000 هزار تومان در نظر گرفته می‌ شود.

خریداران محترم می توانند در کمترین زمان این گرانول ها را به راحتی تهیه و ثبا سفارش کنند، کافیست با شماره‌ های ما تماس بگیرید.

6 پاسخ

  1. گرانول به طبیعت کمک زیادی میکند وراحت بدست میاید
    زعفران وافشانه زعفران برکت

  2. سلام وخداقوت
    گرانول پی وی سی در بارار برندهای زیادی دارد که باید در هنگام خریدبه نوع بسته بندی وکیفیت آن توجه کرد ودر صنایع مختلف استفاده می‌شود

  3. گرانول پی وی سی ورامین، نمونه ای از خالص ترین گرانول ها بوده که به وسیله آن متخصصان با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته اقدام به تولید انواع نایلون و کیسه زباله ها می کنند.

  4. با سلام. گرانول ماده اولیه ساخت و تولید محصولات پلاستیکی است که موجب افزایش ارزش افزوده این ماده می شود و از بازار داخلی و‌خارجی قابل توجهی برخوردار است.

  5. سلام
    گرانول پی وی سی ورامین، یکی از جدیدترین گرانول های تولید شده می باشد که امروزه از آن برای ساخت انواع کیسه زباله استفاده خواهد شد.
    موفق باشید.

  6. گرانول پی وی سی معمولاً به عنوان یک ماده پلیمری استفاده می‌شود که به صورت دانه‌های کوچک تولید می‌شود. این دانه‌ها می‌توانند به عنوان افزودنی‌های مهم در تولید محصولات مختلف مانند لوله‌های پلیمری، محافظ بتن، و کیسه‌های بسته‌بندی استفاده شوند. این ماده به دلیل ویژگی‌های مثل مقاومت در برابر حرارت، سختی و مقاومت شیمیایی، در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *