جستجو کردن

قیمت گرانول مواد اولیه پلاستیک از تولید به مصرف

گرانول مواد اولیه پلاستیک جزو موادی بوده که بسیار کاربردی است و بیشترین استفاده آن برای ساخت محصولات پلاستیکی مثل ظروف است.

گرانول مواد اولیه پلاستیک

گرانول مواد اولیه پلاستیک

گرانول مواد اولیه پلاستیک به ذرات کوچک و دانه‌ بندی شده از مواد اولیه گفته می شود که برای تولید محصولات پلاستیکی نظیر ظروف های آشپزخانه استفاده خواهد شد.

این مواد در واقع شکل فرآیند شروعی برای تولید قطعات پلاستیکی هستند.

مواد اولیه پلاستیک می‌ توانند شامل مواد مختلفی هستند که می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پلی‌ وینیل کلراید
  • پلی‌ اتیلن
  • پلی‌ اتیلن ترفتالات و غیره

باید خاطر نشان کرد که محصولات مورد نظر معمولاً به صورت گرانول‌ هایی با اندازه و شکل‌ های مختلف تهیه می‌ شوند به همین دلیل تنوع بسیار زیادی داشته و هر کدام نیز برای محصولات گوناگونی کاربرد دارند.

مشخصات گرانول مواد اولیه پلاستیک

مشخصات گرانول مواد اولیه پلاستیک

گرانول مواد اولیه پلاستیک در فرآیند تولید قطعات مختلف مثل محصولات پلاستیکی به عنوان ورودی استفاده می‌ شوند.

این گرانول‌ ها به وسیلهٔ ماشین‌ آلات تزریق، فرآیند ریخته‌ گری، تولید صفحات پلاستیکی یا فرآیندهای دیگر به شکل قطعات مختلف تبدیل می‌ شوند.

مزایای استفاده از این محصولات شامل موارد زیر هستند:

1. آسانی در حمل و نقل: به دلیل شکل و اندازه گرانول‌ ها، حمل و نقل آنها به سادگی صورت می‌ گیرد و نیاز به فضای کمتری نسبت به مواد اولیه پلاستیک خام دارند.

2. تسهیل در فرآیندهای تولید: گرانول‌ ها به راحتی می‌ توانند در ماشین‌ آلات تزریق شوند و فرآیندهای تولید مختلف را تسهیل کنند.

خرید گرانول مواد اولیه پلاستیک

خرید گرانول مواد اولیه پلاستیک

به جهت تنوع برندهای‌ گرانول مواد اولیه پلاستیک و عدم آشنایی افراد با نمونه های باکیفیت این محصول پلیمری لازم می دانیم تا نکاتی را درباره خرید آن با شما در میان بگذاریم.

ابتدا به زمان تولید گرانول و نوع مواد اولیه ای که در تولید آن استفاده شده توجه کنید؛ هرچه این گرانول ها تازه و مواد اولیه آن مرغوب تر باشد کیفیت آن به مراتب بالاتر است.

مورد دوم توجه داشتن به برند‌ و مارک گرانول است که ابتدا باید مجوز تولید را از سازمان تابع دریافت کرده و تولیدات آن از هر لحاظی بلامانع باشد.

به دلیل متنوع بودن گرانول ها شما باید بسته به نیاز خود و کاری که با آن انجام می دهید تهیه کنید.

قیمت گرانول مواد اولیه پلاستیک + خرید و فروش

قیمت گرانول مواد اولیه پلاستیک + خرید و فروش

قیمت گرانول مواد اولیه پلاستیک به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که از جمله می توان به نوع متریال استفاده شده در آن، حجم، نوع، برند‌ تولیدکننده و شیوه بسته بندی اشاره نمود.

محدوده قیمت فروش گرانول های نام برده براساس مدل و نوع بسته بندی آن بین 20.000 هزار تومان الی 55.000 هزار تومان می باشد.

نوسانات ارزی و دلار نیز جزو مواردی هستند که تاثیر بالایی بر روی نرخ نهایی گرانول خواهند گذاشت.

برای اینکه از قیمت دقیق بهترین گرانول های نام برده مطلع شده و آن را با کیفیت عالی و درجه کیفیت بسیار بالا تهیه کنید، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

16 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر 🇮🇷
    گرانول مواد اولیه پلاستیک مواد اولیه ایست که برای برای تهیه و تولید محصولات پلاستیکی آشپزخانه استفاده میشود و از ذرات کوچک و دانه بندی شده تشکیل شده است
    موفق و پیروز باشید

  2. باسلام وادب فراوان ان شاء الله سالی پر از برکت وروزی داشته باشید سرکار خانم سلیمانیان

  3. سلام
    گرانول مواد پلاستیکیدر بازار داخل و برای صادرات بسیار محصول پر سودی است
    پر روزی و موفق باشید
    مجید قدیمی تاجر و تامین سیر و مشتقات همدان

  4. گرانول مواد اولیه پلاستیک جزو موادی بوده که بسیار کاربردی است و بیشترین استفاده آن برای ساخت محصولات پلاستیکی مثل ظروف است
    عظیم سلطانی
    تولید کننده روغن حیوانی و تاجر عسل (مشهد) 🐑🌹🐄🌹🐝🌹

    1. این گرانول به صورت دانه دانه تولید شده و در صنایع پلاستیکی کاربرد زیادی دارد موفق و پیروز باشید

      ⚙🏕 تجهیزات گلخانه آرکا تجارت

  5. گرانول به عنوان ماده اولیه صنایع پلاستیک محسوب شده و بازار شگفت محصولات تهیه شده از آن بطور گسترده توانسته جایگزین مصنوعات چوبی و فلزی گردد. همچنین از دوام و استحکام خوبی برخوردار بوده و بطور فراگیری مورد اقبال عموم واقع شده است. تهیه ترکیبات میتونم در مقابل تعییرات فیزیکی و شیمیایی از نقاط قوت مصنوعات تهیه شده از گرانول میباشد .

  6. گرانول مواد پلاستیکی بیشترین استفاده در ساخت محصولات پلاستیکی مثل ظروف و ظروف آشپزخانه می‌باشد مواد اولیه پلاستیک شامل پلی وینیل کلراید پلی اتیلن و غیره می‌باشد مزایای استفاده در گرانول مواد اولیه پلاستیک ی‌توانیم یک آسانی در حمل و نقل ۲ تسهیل در فرایندهای تولید ی‌شود

  7. سلام
    گرانول ازمواداولیه ی پلاستیک است وبسیارپرسود است.
    باآرزوی موفقیت برای تاجرخوبمون.

    1. سلام خدا قوت
      زمان تولید گرانول و نوع مواد اولیه‌ای که در تولید آن استفاده می‌شود بسیار مهم است؛هرچی این گرانول‌ها تازه مواد اولیه آن مرغوب‌تر باشد کیفیت آن به مراتب بالاتر است.
      موفق باشید 🌸🌸🌸

      1. به نام خدا
        باید خاطر نشان کرد که محصولات مورد نظر معمولاً به صورت گرانول‌ هایی با اندازه و شکل‌ های مختلف تهیه می‌ شوند

  8. سلام
    گرانول مواد اولیه پلاستیک به ذرات کوچک و دانه‌ بندی شده از مواد اولیه گفته می شود که برای تولید محصولات پلاستیکی نظیر ظروف های آشپزخانه استفاده خواهد شد.

  9. سلام‌
    از گرانول پلاستیک مواد اولیه برای تهیه ظروف پلاستیکی آشپزخانه و ظروفی که باید بهداشتی باشند استفاده می‌شود و نسبت به انواع دیگر گرانول باکیفیت تر هست

  10. با سلام و عرض خدا قوت
    گرانول ماده اولیه ساخت محصولات پلاستیکی و ظروف آشپز خانه است که باتوجه به متریال ساخته شده از ان و تازگی آن از قیمت و‌کیغیت متنوعی بر خوردار است واز جمله مزایای ان راحتی تزریق ان در ماشین آلات خط تولید در قالب ورقه های پلاستیکی است و‌حمل و نقل بسته های گرانول راحتر می باشد برای اطلاع از شرایط فروش به کارشناس سایت تماس بگیرید موفق و پیروز باشید

  11. گرانول مواد اولیه پلاستیک است بسیار کاربردی است و بیشترین استفاده آن برای محصولاتی مثل ظروف پلاستیکی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *